dinsdag 1 juni 2010

Unaniem

“Voor de linksbackpositie kies ik Vernon Anita. Klein van stuk, maar ik mag hem wel.”
“Zou het niet doen. Braafheid kan ook in het centrum spelen. Heeft ook meer internationale ervaring.”
“Klopt.”
“Edson speelt nu voor Celtic. Prachtig shirt, met die groen-witte strepen. Hij vertelde dat hij voor ons shirts zou meenemen.”
“Oh, da’s mooi. Edson dus. En op de vleugel?”
“Ik zou Elia menemen.”
“En Lens dan? Hij traint goed, toch?”
“Ik kan maar niet wennen aan dat brilletje van hem. En hij lispelt. Irriteert me nu al.”
“Ja, dat gaat snel vervelen.”
“Engelaar stuur ik ook weg.”
“Orlando? Zijn vrouw brengt altijd van die lekkere hapjes mee. En hij brengt tenminste wat body op het middenveld.”
“Komt van PSV.”
“Oh ja, tuurlijk.”
“Vernon Anita, Lens en Engelaar. Zijn we er zo?”
“Nee, er moet er nog eentje af.
“Weet je het zeker?”
“Ja.”
“Ron Vlaar dan maar.”
“Vanwege zijn hamstring, natuurlijk.”
“Ook, maar hij kan niet klaverjassen.”
“Okay, we zijn eruit.”
“Ja, we zijn eruit. Ik vertel het vanmiddag wel op de persconferentie.”
“Wel zeggen dat het unaniem besloten is, hè?”
“Ja, unaniem.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten